Google

Subscribe

RSS Feed (xml)

Add to Google Reader or Homepage Add to Webwag

Subscribe in Rojo

Add to My AOL

Add to netvibes

Subscribe in Bloglines

Add to Pageflakes

Subscribe in NewsGator Online

MasKahwin

Jom Borak mengenai Mas Kahwin

"Arghhhh... Mana aku nak cari duit untuk berkahwin? Duit hantaran sahaja sudah hampir RM5,000. Itu belum kira barang-barang hantaran, mas kahwin, belanja untuk kenduri kahwin, upah mak andam, sewa pelamin dan baju pengantin, sewa kanopi, upah pasukan kompang, upah DJ serta peralatan audio, upah penanggah, bunga telur, kad jemputan dan bermacam-macam lagi la. Pendek kata, berbelas ribu jugalah diperlukan.

Aduh! Sudahlah kerja pun tak tetap lagi, setakat kontrak je, duit makan sendiri pun kadang-kadang tak cukup. Inikan pula nak tanggung anak orang.

Hutang motorsikal dan pinjaman pelajaran dulu pun tak habis bayar lagi.

Takkan nak kahwin pun nak buat pinjaman lagi? Jawapnya sampai aku bercicit pun tak habis bayar hutang lagi. " ahakzz...

Usah pening kepala lagi.. lawati http://www.maskahwin.com/index.php?

atau klik pada banner;

JOM KAHWINNNNN!!!!!!



AddThis Social Bookmark Button

1 comment:

zain said...

Salam...

Bagi yang nak kawin tapi tak cukup duit tu apalagi...sambar jer satu ebook tu.. gerenti boleh tambah duit hantaran..hehe